Followers

Thursday, February 17, 2011

My Dream Wed Part 2

Assalamualaikum w.b.t.

Tahun lepas banyak perkara yang berlaku dan salah satunya aku telah dirisik.
That is the first step for us to move on to another level in our relationships.
Ramai yang cakap risik ni xperlu sangat tapi opah aku kate perlu.
Biasala, aku kan cucu opah. Kena la dengar cakap opah aku.
So, aku bagitau kat Mr. Aman ape-ape pun kena risik dulu.
Then, dengan mase yang sangat singkat, kami sempat buat majlis kecil yang sesuai untuk majlis merisik tu.
Can you all imagine yang a week before baru kami plan semua benda.
So sorry for those yang aku xjemput sebab buat kecik2 je.
Preparation pun last minute. hahaha...

There's a few pictures that I can share with you.
 hehe. Nak letak banyak-banyak segan la plak. 
Maklumla bukannye grand sangat, kecik-kecik je. 
 
Okey dokey, this is my future mother-in law. 
At first aku ingat merisik ni xpayah nak sarung cincin whatever kan.
Sebab aku ingat just hantar cincin je.
Tapi, bile ayah aku cakap, sarung cincin tu.
Fuh, time tu aku rase macam nak luruh jantung aku ni.
Baru nak risik, belum tunang lagi. Nikah nanti lagi la.



Okey, habis bab merisik.
Sekarang ni kitorang dah start plan date untuk our engagement.
Nak pilih date yang xbanyak kenduri.
hehehe. 
Senang sikit kan orang nak datang.
 Banyak benda dalam kepala otak aku ni fikir untuk our E-day nanti.
Nak pelamin mini la, make up, hantaran lagi, catering lagi.
huhu.
Macam-macam nak kena fikir.
Belum nak kahwin lagi tu. Adoi.
Tapi, xpe kan, semua tu untuk diri sendiri.


Tapi, bile fikirfikir balik kan.
Better nikah terus kan, tak pun, tunang on the same day.
tu kalau nak bertunang la.
If not, tak bertunang but nikah terus also can.


Korang ade tau kat mane2 tempat yang pelamin + make up + baju die best?
Maksud best disini dari segi harga dan pakej yang ditawarkan.
hahha.... If ade, please do not hesitate to inform about it.
It would be better if the MUA or the bridal house in Taiping.
Okey kite sambung in the next entry.
Nanti aku upload example mini pelamin idaman okeyh!~

I LOVE YOU!!

No comments: