Followers

Thursday, June 2, 2011

14 years old and virginity?

Assalamualaikum~

Hye, semalam masa blogwalking Cs ade la nampak few blogs yang publish about this girl yang mengaku 
die ni dah pernah MAIN.
When Cs baca her blog.
Boleh tekan SINI.

Haiyo. What happened to you adik.
Don't you feel that your parents may read that?
If not pun, your parents friends.
MasyaAllah. Sedih your parents if they know that you buat macam ni.

Here's the phrase that she'd published in her blog.



"ni lagi 1 punyaa hal . aku tau dlm dunia ni tak ramai ponpuan ada DARA. skrg susa nk dpt girl yg ade dara . aku kesah ape org nk pggil aku bohsia ? lau kau mara org pggil kau bohsia , means betol la yg kau tu bohsia . sedar sedar la weh .. jgn ingat dlm dunia ni aku srg je tade dara ! pkir sbelum ckp . YEAHH . aku jujor la dgn korang , AKU DA PERNAH MAEN ! puas ? ade ke org nak mngaku mcm ni ? takkan punya .. bia org nak pandang hina kat kita . asalkan kita adeMARUAH DIRI ! thankyou :)"


Rasanye tak lama lagi budak ni kena buat plastic surgery. Hahahhaa....

Read more: Adinda Evans.


Shame on you.




I LOVE YOU!!

No comments: