Followers

Monday, May 23, 2011

My Sayang Convocation!~

Assalamualaikum~

Hye, dalam entry sebelum ni Cs ade cakap yang Cs tak dapat pergi Convocation PUO sayang Cs kan?
But, the best thing is, I managed to go there.
One thing is Cs ponteng kerja sehari. Datang sejam je pagi tadi.
Then, my housemate sudi nak tolong bawakkan Cs ke Ipoh.
Thanks Siti, Eibah, Sar and Amira sebab sudi temankan even panas terik yang amat sangat.
Hihi....

First I thought that nak buat suprise for him, but tak boleh sebab I terkantoi when I ask him like this,
"B, agak agak b kul bape habis ni?"
Then he replied, "sayang nak datang eh? yeye...!" LOL.
Terkantoi sudah.
Alahai... Tak kisahla kan.

When I looked at him, he is so happy today with his family and also his friends.
Cs tak boleh nak stay lame lame sebab Cs datang dengan housemate, takkan nak biar diorang tunggu lama kan?
Later, when Mr. Aman dah dapat his convocation album, Cs akan upload the picture okey!
Seronok hari ni dapat tengok baby Cs seronok.
Semalam nangis nangis sebab ingat memang tak boleh pergi his convocation day.
But, I'm happy today. Thanks Allah for this happiness.


Ni entry untuk sabtu lepas. Tak sempat nak update. 
Ngee~




I LOVE YOU!!

No comments: