Followers

Wednesday, January 26, 2011

Sakit hati.

Tengok title. Rasa macam nak marah je. 
Tapi, silent is better than you speaks. 
It doesn't mean that I'm a loser.

Kau boleh kata apa yang kau nak perempuan. 
But remember, think wisely before you speak. 
Aku sangat sakit hati okey. 
Aku dah tak kacau kau, apasal kau nak cakap macam tu?

B***h la kan. 
Kau ingat kau boleh cakap apa je kau nak?
Kau ingat aku takutkan kau?
Kau memang buat aku hot la perempuan!

Kau jangan sampai aku hilang hormat kat kau.
Tapi, aku memang dah rasa takkan hormat kat perempuan macam kau ni.
Harap muka je, tu pun nak kata cantik sangat tu tak la kan.
Kau buat perangai macam kau tu suci sangat je kan.
Ei. Ikutkan hati. Memang aku sound je kau ni.

Lagi lama aku depan laptop ni, takut rahsia kau terbocor pulak la kan. 
Okey, siapa yang baca, tolong jangan sakit hati. Tapi, kalau terasa tu tak tau lah kan.








I LOVE YOU!!

No comments: