Followers

Monday, January 31, 2011

Hallloooo!!!~

Hye. Assalam.
Hari ni Isnin, nak masuk Selasa la esok dah kan.
Last weekend aku pergi Ipoh.
Tujuannya, saja2 nak habiskan duit.
*adoi* Mulanya cakap ngan Mr.A.
Nak pergi JJ dulu sebab takut nanti jam pulak kat sana.
Elok2 sampai je, tak jam sangat la kan.
Tapi, boleh tahan la. Jangan mimpi nak parking kat bawah sebab tentu2 dah full.
Jadi kami naik ke roof terus. Nasib ada parking kosong depan lif.

Masuk je dalam mall, MasyaAllah manusia. 
Punyala ramai. Most of them are Chinese, but Malay pun banyak juga.
Maklumlah, Mega sale kan. 
Tujuan aku tadi kan nak pergi habiskan duit.
Jadinya, masuk la Padini, habis jugak la duit.
Dekat2 RM300. *adoi*


Tak habis dengan tu, masuk Giordano, konon nak beli seluar, tapi nasib baik tak ada yang best.
Jalan2 lagi, Vincci kasut tak berapa nak best sangat jugak.
Masuk Levi's, diorang tak display the latest design lagi.
So, aku tak nak beli yang display sekarang ni.
Nak tunggu latest collection.



Banyak duit habis weekend ni, tapi, tak kisahla kan.
Semua untuk diri sendiri.
Duit kereta, duit sewa rumah, duit bil2, semua dah settle.
Senang sikit hati. Tapi, still kena berjimat.
Sebab aku nak kahwin!!

p/s : Next entry aku nak tulis pasal dream wedding aku okey!

I LOVE YOU!!

No comments: